Home > Uncategorized > Behind The Scenes – WebSiteStory

Behind The Scenes – WebSiteStory

Categories: Uncategorized
  1. December 11, 2010 at 1:18 am

    Am urmarit tot making of-ul de pe website, as fi dat orice sa fi fost in timpul filmarilor, doar sa va privesc. !!

  2. August 5, 2010 at 10:14 am

    Buna, as vrea sa stiu si eu unde as putea viziona filmul. La cinema l-am ratat si nu gasesc niciun site care sa-mi dea mai mult decat un trailer…

  3. July 30, 2010 at 12:13 am

    salut. de unde pot cumpara filmul? la cinema nu am avut timp sa merg sa il vad.

  4. Axel
    June 21, 2010 at 12:59 pm

    Ati folosit echipament de la Red? Camera seamana cu un RedOne.

  5. Lu
    May 18, 2010 at 12:37 am

    genial filmul!
    Pentru viitoare colaborari/castinguri unde va putem contacta?

  6. fabian
    May 13, 2010 at 4:17 am

    bravo voua,ati reusit sa imi incitati curiozitatea de a merge in sala de cinema si drept urmare astept premiera de pe 14 de la cluj
    o sa revin cu impresii la cald,fie ele bune sau rele,sa va impartasesc opinia mea,daca e doar un produs digerabil,unul alterat sau unul care merita consumat din abundenta

  7. PauL
    May 2, 2010 at 3:13 am

    Mi se pare interesant. In ultimele zile am fost la cinema tot la filme romanesti: Poker, Eu cand vreau sa fluier fluier si nu pot spune ca au fost slabe. Sunt curios daca asta se ridica la nivelul celor ce le-am mentionat… 🙂 Ce ma intriga pe mine e: blogul asta e al Mirei, sau al Laurei? Sau scriu si una si alta?

    • May 5, 2010 at 1:33 pm

      blogul a fost la inceput al Mirei cu postarile ei video care defapt sunt duble trase pentru film, iar apoi dupa asa zisa moarte a Mirei blogul a devenit al Laurei…in definitiv blogul a urmarit firul narativ al filmului…te asteptam din 14 Mai la cinema sa vezi toata povestea!

  8. May 2, 2010 at 1:25 am

    foarte misto campania, iar filmul se anunta si mai tare. inca o intrare pe lista putinelor chestiuni tari made in romania!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

